niedziela, 27 października 2013

Epilog

  Moje serce przepełnione było radością. Ten przepiękny dzień, a właściwie wieczór, już na zawsze pozostanie w mojej, ale również kibiców Arsenalu i nie tylko, pamięci.
Ślub wzięliśmy 26 czerwca, na tej uroczystości byli prawie wszyscy członkowie naszej rodziny, piłkarze i nasi najlepsi przyjaciele.
Lukas pogodził się z Wojtkiem, tak samo jak i ja, gdyż tak na dobrą sprawę do końca nie wiedziałam o co się na niego obraziłam.. Wszystko układało się świetnie, zostaliśmy rodzicami. W marcu urodziłam pięknego chłopczyka, któremu daliśmy imię Dominik. Lukas postanowił uczyć naszego synka gry w piłkę nożną jak i miłości do Arsenalu. Dominik w wieku 6 lat przystąpił do młodzieżówki Arsenalu i gra w niej aż po dziś dzień, lecz teraz jest podstawowym napastnikiem tego klubu. Można by powiedzieć, że nastąpiła wymiana pokoleń.
  Lukas zakończył swoją karierę piłkarską w wieku 38 lat, ale nie rozstał się z tym sportem, gdyż został on trenerem, tak, zastąpił Arsene Wengera i został trenerem Arsenalu, klubu, który naprawdę kochał.
  Ja, byłam szczęśliwa, gdyż spełniłam się jako żona, matka i mam nadzieję, że niedługo babcia swoich wnuków. Cieszyłam się, że mój były szef (ten z Polski) załatwił mi pracę w Londynie, gdyż nowe życie zaczęłam właśnie w nowym, przepięknym mieście...


                                                                       KONIEC

Dziękuję wszystkim za komentarze i wyświetlenia, które bardzo mnie motywowały.
Dziękuję również za to, że w ogóle to czytaliście, chociaż przez chwilę mogliście być w moim świecie jakim jest piłka nożna. Jeżeli chcecie czytać moją nową twórczość:


ZAPRASZAM NA MOJE NOWE BLOGI:







12 komentarzy:

  1. ;(( Nie lubię epilogów ! ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny epilog!!
    Pobrali się <3 I mają syna *,*

    OdpowiedzUsuń
  3. Epilog świetny,ale szkoda że to już koniec :((

    Zapraszam do mnie:
    http://nikt-nie-jest-ideaalny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Poldi trenerem Arsenalu, ło ło ło. :D
    Szkoda, że koniec. :(
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana uwielbiam tutaj zaglądać :) Piękna blogerka, genialny blog, wszystko pasuje :) Czekam na więcej buźka :*

    http://monmondeefou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. poprostu Rewelacja ,
    Bardzo ładny i zadbany blog :)

    ZAPRASZAM DO MNIE
    pastelowabajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super epilog !
    POZDRAWIAM I ZAPRASZAM DO MNIE:*

    OdpowiedzUsuń